Zamieszczone przez kmink
( 02) wymiana paska rozrządu
Zwiń
X
-
Ja akurat auto z 2007r mam w Norwegii i zdziwiłem się bardzo tym zapisem jak je kupowałem(używane), ale pan z salonu napisał mi dodatkowo w gwarancji że rozrząd w tym motorze wymienia się co 150tyśZamieszczone przez AdamBNo też byłem mocno zdziwiony tym zapisem. Ale jest też napisane w książce serwisowej, że serwis sprawdza rozrząd i on "decyduje" kiedy go wymienić. Więc może się zdarzyć, że będzie trzeba go zmienić np. przy 120kkm lub nawet przy 90kkm.Zamieszczone przez kminkod roku modelowego 2007 włącznie pasek rozrządu w silniku BXE wymienia się co 150tys km
Nigdzie nie jest napisane że serwisant z ASO patrzy na pasek i decyduje - bo niby jak na oko ma określić czy ten się nadaje do wymiany czy tez nie?Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Masz w punktach przeglądowych kontrolę stanu paska rozrządu od chyba 90kkm co przegląd, więc automatycznie to oznacza że jeżeli mechanik stwierdzi, że przy 90kkm trzeba wymienić to albo wymieniasz, albo jeździsz dalej. Tylko, że wtedy możesz mieć pretensje tylko do siebie jak pasek się zerwie. :wink:Zamieszczone przez kminkigdzie nie jest napisane że serwisant z ASO patrzy na pasek i decyduje - bo niby jak na oko ma określić czy ten się nadaje do wymiany czy tez nie?Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Każda czynność serwisowa jest sparametryzowana. Odsyłam do ERWIN'a. Pozwoliłem sobie zaszaleć i popatrzeć jak to wygląda (sam zostałem zachęcony) 3Euro za godzinę :-))) Można sobie wykupić abonament roczny - taniej wychodzi. Aby nie łamać do końca prawa [zakaz wizualizacji instrukcji], część tekstu musiałem rozmyć - może mniejszą karę dostanę jakby co. Ta lista po lewej jest BAAARDZO długa i kupa w niej funkcji. Po wybraniu odpowiedniej 'usterki' po prawej jest instrukcja jej rozwiązania, koszta itd. - przesyłam też inny fragment tego MENU. Możecie to potraktować jako reklama ERWIN'a :-) Tam też niemal na pewno będzie opisane w jaki sposób wygląda kontrola paska rozrządu - chyba, że sugerują się tylko przebiegiem.Zamieszczone przez fernandoJak to wygląda? :shock: Zapis widziałem, ale nie wiem, jak oni to oceniają...Zamieszczone przez AdamBMasz w punktach przeglądowych kontrolę stanu paska rozrządu od chyba 90kkm co przegląd
Jeśli administracja potraktuje to jako formę piractwa bądź łamania prawa, to proszę o usunięcie załączników :diabelski_usmiechPozdrawiam,
Michał
Nie piję piwa - jedynie JACK DANIELS! :-)
Komentarz
-
-
Ja mam 1.9 BXE z 2006 r. i kolega mnie namówił, żeby zmienił po 90 tyś. Nie uwierzycie jaka była moja radość, że to zrobiłem:-) Oryginalny pasek Contitech nie wytrzymałby następnego tyś. Ewidentnie już pękał! Tak więc polecam kolegom wymianę po 90 tyś. Zaznaczam, że moja Skodzianka jest regularnie serwisowana w ASO od samego początku.Zamieszczone przez kminkdo roku modelowego 2006 włącznie pasek rozrządu w silniku BXE wymienia sie co 120tys km
od roku modelowego 2007 włącznie pasek rozrządu w silniku BXE wymienia się co 150tys kmPOZDRAWIAM AWIATER
było: 105 KM i 249 Nm
mod1: 131 KM i 335,7 Nm
mod2: 147 KM i 352 Nm:-)
i stówka pękła
Nowa miłość:
XL 1000 Varadero
Komentarz
-
-
oczywiście, że tak, ale na pewno są tacy co zapłacili za auto 70tys i będą woleli wozic się z remontem silnika i ASO dopiero po pęknięciu gumyZamieszczone przez AwiaterTak więc polecam kolegom wymianę po 90 tyś.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Sprawdzenie stanu paska
Od niedawna mam OII 1.9 BXE, sprowadzona była z Holandii, w książce jest wpisana wymiana paska (przy 108) obecnie jest 116, i nie jetem pewien na 100% czy rzeczywiście był wymieniony.
Chciałbym sprawdzić czy jest założony nowy, ale nie za bardzo wiem jak się dostać do niego, czy sam dam radę, czy lepiej może do aso podjechać lub jakiegoś mechanika?
Komentarz
-
-
Ja bym wymienił, w książkach wszystko może być napisane, a jakbyś brał się za rozbieranie rozrządu w celu obejżenia czy jest wymieniony na nowy, to podejżewam, że jest tyle samo roboty jak przy wymianie, bo raczej innego dostepu tam nie ma. Więc jeśli chcesz jeździć bez obawy, że Ci strzeli pasek to wymień. Podglądałem mechanika jak to robił, to uwierz, że jest tam trochę rozbierania, począwszy od koła, nadkola, wszelkiej maści rurek i plastików.POZDRAWIAM AWIATER
było: 105 KM i 249 Nm
mod1: 131 KM i 335,7 Nm
mod2: 147 KM i 352 Nm:-)
i stówka pękła
Nowa miłość:
XL 1000 Varadero
Komentarz
-
-
I wtedy oceni w jakim stanie jest pasek? Sam piszesz, że napis potrafi po kilkuset km zejść.Zamieszczone przez MaicroftWystarczy obudowe sciagnac, ktora jest na zatrzaskach jak dobrze pamietam i zobaczyc czy jeszcze jest napis na pasku, bo czasem schodzi po kilkuset km, a czasem jest dlugo.POZDRAWIAM AWIATER
było: 105 KM i 249 Nm
mod1: 131 KM i 335,7 Nm
mod2: 147 KM i 352 Nm:-)
i stówka pękła
Nowa miłość:
XL 1000 Varadero
Komentarz
-
-
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości lub obawy to wymień. Zawsze profilaktyka bardziej się opłaca niż leczenie. Ja w swojej wymieniłem rozrząd 10000 km wcześniej przy okazji dużego wiosennego serwisu. Proponuję też wymienić pompę wody, wszystkie napinacze i rolki. Po takiej wymianie jest wyraźnie odczuwalna poprawa pracy silnika. Pozdrawiam.Pawel Octavia 1,9 TDI COMBI 2001 AUTOMAT
Komentarz
-
Komentarz